Μέρος 5 - Anal Live Sex - Το στοίχημα με το κορίτσι του live cam

Magic Vibes Massage Studio


Είχα οφφ από την δουλειά σήμερα, αλλά όπως φαίνεται πήγε χαμένο..χωρίς αυτήν… Προσπάθησα να κρατήσω τον εαυτό μου απασχολημένο..το τελευταίο πράγμα που ήθελα να κάνω ήταν να κοιτάξω τα κοινωνικά δίκτυα ή να διαβάσω τις ειδήσεις. Η ομάδα μου είχε χάσει το πρωτάθλημα και δεν είχα καμία διάθεση να διαβάσω τις ειδήσεις σχετικά με αυτό το θέμα.


Μετά από μερικούς καφέδες, έφτιαξα μερικά πράγματα στο σπίτι, καθάρισα και ξεκίνησα να κάνω πλυντήριο. Μερικές ώρες αργότερα η Κατερίνα μου απάντησε στο μήνυμα που της έστειλα προηγουμένως.


'Έγινε μεγάλο δυστύχημα στην γέφυρα και έχει αρκετούς τραυματίες και μπορεί να αργήσω να έρθω σπίτι.ΜΕτρούσα τα λεπτά μέχρι να τελειώσει η βάρδια της αλλά δύο ώρες πριν τελειώσει, ξεκίνησε μια βαριά χιονοθύελλα. ΜΕτά από λίγη ώρα με πήρε τηλέφωνο για να μου πει ότι θα δεν θα έρθει σπίτι να κάνουμε το live cam show.


Γίνε το TOP Model στο BongaCams



Λόγω της χιονοθύελλας δεν μπορούσε να επιστρέψει πίσω και ήθελε να μείνει στο σπίτι μιας φίλης της από την δουλειά για 1-2 ημέρες μου είπε από το τηλέφωνο κάνοντας οτι ανησυχούσε.


Θα πρέπει να πάω δουλειά αύριο της είπα…."το ξέρω" μου απάντησε …


"Τι σκεφτόσουνα πριν;" της είπα...


ΤΙ εννοείς μου απάντησε…


Αυτό που μου έβαλες πάνω στην πούτσα της είπα...


Γέλασε και μου είπε ότι λυπάται...Δεν ήξερα ότι θα έχει χιονοθύελλα και θα μείνει η πούτσα σου φυλακισμένη. Αλλά θα ήθελα πολύ να δω το πρόσωπό σου όταν το κατάλαβες μου είπε γελώντας….


Αυτά είναι μαλακίες της είπα κάνοντας ότι είμαι θυμωμένος… θα ήθελα να νευριάσω αλλά λόγω του χθεσινοβραδινό πηδήματος δεν μπορούσα...


Kat chuckled, "Last night was GREAT. Looking forward to your next payment."


Η κατερίνα δεν ήρθε σπίτι και στο τέλος έμεινε η πούτσα μου φυλακισμένη για τις επόμενες μέρες...πήγα και στην δουλειά κανονικά...αλλά η χιονοθύελλα συνέχισε και η Κατερίνα δεν είχε έρθει σπιτι και η πούτσα μου έμεινε φυλακισμένη.


Της έστειλα μήνυμα και παραπονέθηκα για την συσκευή που μου είχε βάλει και είχε φυλακίσει την πούτσα μου.


Μου απάντησε κάνοντας την λυπημένη και μου έστειλε μια φωτογραφία με το κλειδί που ήταν κρεμασμένο στο λαιμό της.


Μετά από λίγες μέρες, την Παρασκευή σχόλασα νωρίς και ήξερα ότι ήταν σπίτι...παρολο που δεν μου το είχε πει...καθώς πάρκαρα είδα το αυτοκινητο της στο πάρκινγκ και ανακουφίστηκα. Την βρήκα στην κουζίνα καυλωμένη και γυμνή...να μαγειρεύει….με φρεσκοξυρισμένο μουνί.



Μέρος 6

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μέρος 5 -VIP Ερωτικό μασαζάκι για μια νεαρή τσούλα

Μέρος 5 - Η επίσκεψη του κύριου Γιώργου στην συνοδό πολυτελείας